ΟΜΙΛΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (Ο.Γ.ΗΡ.Α)

Άρθρα


Τι είναι η Αεροβική Γυμναστική

Εμφανίσεις: 4865

Αεροβική Γυμναστική

Από την καλή φυσική κατάσταση στα ανταγωνιστικά αθλήματα.

Η αερόβια γυμναστική δεν αποτελεί μόνο μία πολύ καλή μορφή εκγύμνασης για το κοινό από τα τέλη του 80, αλλά επίσης και ένα υψηλής ποιότητας ανταγωνιστικό άθλημα.
Η αερόβια γυμναστική περιλαμβάνει δυναμικές κινήσεις, ελαστικότητα, συγχρονισμό και μουσικότητα σε ένα πρόγραμμα ενός λεπτού και 50 δεύτερα.
Οι διάφορες κατηγορίες είναι οι εξής: ατομικά προγράμματα για άνδρες, για γυναίκες, μικτά ζευγάρια, γκρουπ τριών έως 5 ατόμων. Το πρόγραμμα γίνεται σ' ένα χώρο (7χ7) και (10 χ10) για γκρουπ.
Η αερόβια γυμναστική είναι η ικανότητα να επιτύχουμε συνεχόμενες σύνθετες και υψηλής έντασης κινήσεις με τη συνοδεία μουσικής οι οποίες προέρχονται από παραδοσιακές αερόβιες ασκήσεις.
Το πρόγραμμα πρέπει να αποτελείται από συνεχής κίνηση, ευλυγισία, δύναμη και την χρήση των επτά βασικών βημάτων με άριστα εκτελεσμένες όλες τις κινήσεις συμπεριλαμβανομένων και των δύσκολων κομματιών.
Το αποτελεσματικό πρόγραμμα δείχνει καθαρές και ισσοροπημένες κινήσεις με τέλεια τεχνική. Το πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα στοιχείο από τις τέσσερις κατηγορίες στοιχείων οι οποίες παρουσιάζουν δυναμική και στατική αντοχή, πηδήματα και ευλυγισία/ ισσοροπία και μπορούν να συμπεριλαμβάνουν
το ανώτερο έως 12 στοιχεία.
Ο διαγωνιζόμενος πρέπει να επιδεικνύει συνδυασμούς αερόβιας κίνησης με τα πόδια του και τα χέρια του, οι οποίες περιλαμβάνουν τα επτά βασικά βήματα της αεροβικής: βηματισμός, τρέξιμο, επί τόπου πηδηματάκια, σήκωμα / ύψωση γονάτου, κλωτσιά, απότομη κίνηση προς τα εμπρός.

Οξυγόνο

Η κυριολεκτική σημασία της λέξης αερόβια είναι με οξυγόνο ή με την παρουσία οξυγόνου. Η αερόβια άσκηση είναι μία μορφή άσκησης η οποία χρησιμοποιεί το οξυγόνο για να παράγει ενέργεια η οποία πρέπει να διαρκεί λίγο περισσότερο από 20 λεπτά άν ο αθλούμενος θέλει να επιτύχει τον επιθυμητό καρδιακό ρυθμό. Αυτός εκπαιδεύει το καρδιαγγειακό σύστημα (καρδιά και πνεύμονες)
Καθώς ο καρδιακός μυς γίνεται δυνατότερος και πιο αποτελεσματικός, μία μεγαλύτερη ποσότητα αίματος περνάει με κάθε χτύπο. Λιγότεροι χτύποι απαιτούνται για να μεταφερθεί γρήγορα το οξυγόνο σε όλα τα μέλη του σώματος. Ενα άτομο το οποίο αεροβικά είναι σε καλή φυσική κατάσταση μπορεί να αθληθεί για περισσότερο χρόνο, πιο δυναμικά, και να επιτύχει γρηγορότερη ανάκαμψη στο τέλος του μαθήματος.

Η Διεθνής Γυμναστική Ομοσπονδία , ο μόνος διεθνώς αναγνωρισμένος οργανισμός αερόβιας γυμναστικής από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, η Γενική `Ενωση Διεθνών Ομοσπονδιών Αθλημάτων και η `Ενωση Διεθνών Παγκοσμίων Αγώνων συμπεριέλαβε και ανέπτυξε αυτόν τον τομέα άθλησης μέσα στις δραστηριότητες της Γενικής Γυμναστικής από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 80.

Ο παγκόσμιος χαρακτήρας της αεροβικής γυμναστικής.

Το 1994, η Διεθνής Γυμναστική Ομοσπονδία (FIG) αποφάσισε να διοργανώσει παγκόσμια πρωταθλήματα και ξεκίνησε να χτίζει την αερόβια γυμναστική με πρόμοιο τρόπο όπως και τα άλλα ανταγωνιστικά αθλήματα. Το πρώτο επίσημο πρωτάθλημα διοργανώθηκε στο Παρίσι το 1995 (έλαβαν μέρος 34 χώρες). Το 1997, η Διεθνής `Ενωση Παγόσμιων Αγώνων συμπεριέλαβε την αερόβια γυμναστική στους 5ους Παγκόσμιους Αγώνες στη Φιλανδία.
Είναι δύσκολο να υπολογίσουμε τον αριθμό των ανθρώπων που κάνουν αερόβια γυμναστική σε όλον τον κόσμο, αλλά μόνο στη Βραζιλία 500.000 άνθρωποι παίρνουν μέρος.
74 έθνη από τις 129 Ομοσπονδίες μέλη της (FIG) έχουν συμπεριλάβει την αερόβια γυμναστική στο πρόγραμμά τους. Οι χώρες που έχουν αποκτήσει μετάλια είναι: Αυστραλία, Βραζιλία, Βουλγαρία, Χιλή, Κίνα, Γαλλία, Ουγγαρία, Ιταλία, Ιαπωνία, Κορέα, Νέα Ζηλανδία, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία.